Spisning og hygge efter Klubmesterskab
Spisning og hygge efter Klubmesterskab ved Videbæk mini Triatlon
Søndag 4. september 2016 kl. 13:00
Traditionen tro vil vi igen i år mødes i klubhuset på Banegårdsvej (det sorte træhus med stråtag ved Sønder anlæg) til spisning og hygge.
Selv om du ikke deltager i klubmesterskabet ved Videbæk mini Triatlon (du skal selv tilmelde dig), er du selvfølgelig meget velkommen til at deltage i spisning og hygge.
I år vil Klaus Jørgensen grille til os, og så køber vi salat mv ude fra og prisen er kun 75 kr. pr. person. Hvis man gerne vil have samlever/ægtefælle med, betaler de 150 kr.
Drikkevarer skal du selv medbringe.
Du skal tilmelde dig på klubmodulet under event, du betaler ved tilmelding. Seneste tilmelding er 1. september 2016. Hvis ikke du har dankort til betaling eller har spørgsmål, så ring eller sms til Jesper Lauritsen på 29 68 45 20.
Videbæk mini Triatlon forventer, at der er præmieoverrækkelse ca. kl. 12.15, så hvis det bliver senere, rykker vi spisningen, så folk kan nå at komme hjem til klubhuset.
Vi glæder os til nogle hyggelige timer sammen jer.
Til de af jer der skal køre stævnet, ha et godt race og gi den gas, vi ses.
De bedste sportshilsner
Socialudvalget
Heidi, Klaus J og Jesper L
P.S. sæt kryds i kalenderen 26. november 2016, der er holder vi Julefrokost, indbydelse kommer senere.
01.09.2016
04.09.2016 kl. 13.00 - 04.09.2016 kl. 17.00