Træningslejr Club La Santa - Forhåndstilkendegivel
Tilmeldingsfrist er overskredet
På opfordring fra flere TTH´er prøver vi at lave en trænings lejre på Club La Santa 10.marts – 17.marts 2017.
Men inden vi sætter det helt store arbejde i gang vil vi gerne have jer til at gå ind på klubmodul og tilmelde jer hvis det kunne have jeres interesse.
Vi skal være minimum 20 personer før vi (træningsudvalget) sætter noget i gang.
Til dem der ikke kender Club la Santa er det et sport resort med alt hvad hjertet begære til fri afbenyttelse.
Kig engang på deres hjemmeside clublasanta.dk
Prisen for en uge på Club la Santa er ca 5300 kr ink fly fra Billund mad om bord – bus til/fra lufthavn.
Prisen afhænger af hvor mange man bor sammen, man kan bo op til 3 sammen i Comfort 1 lejlighederne eller op til 6 personer i Suite 2 lejlighederne.
Halvpension ca 1200 kr
Cykeltransport ca 650 kr
Håber at rigtig mange har lyst til en uge syd på i foråret.
Ps: tag gerne noget af familien med det er for alle.
12.10.2016
10.03.2017 kl. 08.00 - 17.03.2017 kl. 20.00
Club La Santa, Lanzarote
0,00 kr.