Udviklings- og kage aften
Tilmeldingsfrist er overskredet
Bestyrelse vil gerne indkalde til en hyggelig klubaften hvor vi alle får mulighed for at komme med gode idéer til hvilke tiltag der kan tages i TTH i det kommende år. Vi har fokus på hvordan vi genererer lidt ekstra indtjening til klubben samt hvordan vi forbedre vores trænings kultur og muligheder. Det er altså en gylden mulighed for at komme med inputs til hvad der skal ske i TTH i kommende sæson.

Ud over alle de gode idéer skal vi også have smagt os frem til TTH''s bedste kage(bager). Så vi håber at der er mange som er friske på at vise hvad de duer til i et køkken så vi alle kan gå hjem med en god mavepine :)
PS. Hvis du er forhindret i at deltager men har inputs eller idéer så kan du altid sende en mail til formand@tth.dk.

Foreløbig agenda
kl. 18:00 - Fælles spisning
kl. 19:00 - Indlæg fra bestyrelsen / udvalg
kl. 19:30 - Idéer og inputs fra medlemmerne.
kl. 19:30 - Kagerne serveres!
kl. 20:30 - Kage afstemning

Af hensyn til forplejning og planlægning af kage konkurrencen skal man melde sig til eventet.
22.10.2017
25.10.2017 kl. 18.00 - 25.10.2017 kl. 21.30