Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet
Invitation til TTH træningslejr i Harzen
Tidspunkt: Kr. Himmelfartsferien 5-8/5 2016
For hvem: TTH medlemmer og deres familie, hvis der ikke bliver udsolgt.
Mødetidspunkt: Torsdag den 5/5 kl. 5.30, så vi har tid til at pakke bussen med cykler mv. Af gang kl. 6:00 fra Herning Svømmehal med opsamling i Brande 6:20.
Hjemkomst: Søndag aften
Pris: Vi forventer maks. 2.200 kr. 1. rate på 2.000 kr. betales ved tilmelding på klubmodulet under Event. En evt. 2. rate er afhængig af antal deltagere og indbetales senere. VIGTIGT: tilmelding starter søndag den 10/2 kl. 00 for medlemmer, og er der flere pladser den 3/3 og frem, må man tilmelde familie. Hvis du ikke kan betale på klubmodulet, så kontakt Flemming Laursen på mail@flemminglaursen.dk
Antal deltagere: Maks. 30 deltagere efter først til mølle princippet.
Inkluderet i prisen: Ophold på 3 stjernet Hotel Panoramic i Bad Lauterberg, halvpension med morgen- og aftenbuffet, bustransport til dig og din cykel. Vi får en container til til vores cykler. Tidligere har vi haft cyklerne med på værelserne, da værelserne er 49 m2 og har en stor altan. Hotellet har indendørs pool på 7 x 15 samt wellness område med 2 finske saunaer, dampbad, stilleområde både ude og inde.
Program: Programmet vil byde på lange cykelture fredag og lørdag på ca. 100-150 km samt kortere cykelture på ca. 40-50 km torsdag og søndag. Desuden vil der være mulighed for løbeture, som det kan passe ind i programmet.
Harzen: Er et område i Tyskland med stærkt kuperet terræn, hvilket gør det ideelt til cykeltræning. I området omkring Bad Lauterberg er der desuden gode løbestier.
Hvad kræves der: Det kræver at man er i stand til at cykle 100-150 km i kuperet terræn. I bliver inddelt i to hold efter niveau og ønsker. Hver gruppe vil have turguider til at vise vej og sørge for at ALLE kommer med hjem. På de to lange etaper holdes der en spisepause ca. midtvejs på turen(egen betaling). Det vil være en god ide at have cyklet ca. 1.000-1.500 km, inden vi tager af sted.
Som tidligere får vi brug for nogle til at hjælpe os, så vi vil uddelegere opgaver senere. Der skal bl.a. bruges folk til turguider til cykel- og løbeture, bage kager, købe morgenmad til busturen, tage sæder ud af bussen, pakke cykler osv. Så jo flere vi er til at hjælpe, jo hurtigere går det, og jo mindre er opgaven for den enkelte.
Vi glæder os til endnu en super god tur med masser af træning og socialt hygge. Har du spørgsmål så ring eller sms til 29684520 Jesper L.
Sportslig hilsen
Jan Volkmann og Jesper Lauritsen