Klubmodul henter siden
Træningsweekend 2. og 3. April
Tilmeldingsfrist er overskredet
Bemærk - det er vigtigt at du melder dig til henholdsvis frokost og aftensmad hvis du kommer til dette for at vi har et nøjagtigt antal.

Gratis træningsweekend 2. og 3. april 2016
incl. foredrag med Rasmus Grønbæk om starten i TTH og træning frem til og med Hawaii samt besøg hos Wittcare med vægt på vaccum terapi mv.

Vi har valgt og flytte den officielle sæsonstart på cykel fra 3. til 2. april, for at kunne lave en træningsweekend jer, det har stået på vores og jeres ønskeseddel de sidste par år. Af hensyn til bestilling af mad, er det vigtig at du tilmelder dig på klubmodullet til spisning mv hos Wittcare og spisning i svømmehallen. Ellers skal du ikke tilmelde dig, så kommer du bare til den træning du har lyst til om det cykling, løb eller svømning, men vi ser selvfølgelig gerne at så mange som overhovedet muligt kommer til mest muligt, det er med til at skabe et godt sammenhold i klubben.
Der bliver cyklet og løbet, så ALLE kan være med.

Programmet ser således ud (ret til korrektioner forbeholdes):
Lørdag
Kl. 9. 00 er der cykelstart fra Herning Svømmehal. Vi har lånt et lokale til alt vores bagage og der er åben fra kl. 8:45. Vi cykler en tur på 2 timer, så vi er tilbage ved svømmehallen kl. 11, så tager vi et hurtigt bad. Træningsudvalget laver en rute og ligger den på facebook et par dage før vi kører.
Kl. 11:30 Er der fælles kørsel i bil til Wittcare (en af vores sponsorer) i Gødstrup, Gødstrupvej 60, 7400 Herning. I skal selv sørge for at aftale kørsel.
Kl. 11:45 velkomst af Wittcare og pastasalat og drikkevarer sponseret af Wittcare
Kl. 12:10 Rasmus Grønbæk holder et foredrag om sin start i Team Triatlon Herning og træning frem til racet på Hawaii. Der bliver mulighed for at stille spørgsmål.
Kl. 13:20 Wittcare fortæller om deres vaccum terapi, som bl.a. Rasmus Grønbæk har brugt ifb. med en skade, og der bliver evt. mulighed for at prøve at ligge i vaccum. Vi får også mulighed for at se den klinik de lige har åbnet.
Kl. 14:15 er mulighed for at få en rundvisning til bl.a. møbellinen som er placeret i en rigtig flot bygning med skøn udsigt ned til Gødstrup sø og ikke mindst afdelingen for hvidevare, hvor der er alt fra en robot til rensning af grillen, robot plæneklipper, køleskab med indbygget computer. De omsætter for ca. ½ mia. kr. Hvis ikke man har lyst til rundvisningen kører man tilbage til Herning svømmehal. Der gerne vil se rundvisningen fortsætter bare til svømmehallen, når de er færdige.
Kl. 14.30 – 16.00 svømmetræning i Herning svømmehal
Kl. 16:30 er der hygge og mulighed for masse af trisnak og erfaringsudveksling i det lokale, hvor vi sat bagagen. Jan V og Jesper vil som dommere fortælle lidt om, hvad du skal være opmærksom på, før og under stævnet, samt de vil fortælle lidt om turen til Harzen. TTH er vært ved lidt aftensmad og drikkevarer.
Kl. ? vi hjælpes alle med oprydning
Søndag
Kl. 9.00 vi cykler fra klubhuset på Godsbanevej og cykler ca. 2 timer. Træningsudvalget laver en rute og ligger den på facebook et par dage før vi kører. Klubhuset bliver åbnet kl. 8:45. og låst under cyklingen.
Kl. 11:15 der bliver lavet et løbepas på ca. 5-10 km. Træningsudvalget laver en eller flere ruter og ligger den på facebook et par dage før vi løber.
Kl. ? der er mulighed for bad i klubhuset.
Vi glæder os til at se rigtig mange af jer til et par dage med masser af træning og socialt fællesskab.
Mvh.
Træningsudvalget og bestyrelsen